{{param.getParameter().title}} Automatycznie zmieniono ze względu na brak w asortymencie
{{error}}
?

{{parameterValue.value}}:
{{controller.getProduct().getLastParameter().parameter.title}} Cena netto Cena brutto Zamów
{{cartElement.getLastParam().parameterValue}}
{{error}}
Dodawanie do koszyka...
Dodano do koszyka
Proszę poprawić błędy w formularzu
Wczytywanie...
{{controller.cartElementsError.message}}

Wydruk jest nanoszony na płótno, a następnie naciągany na blejtram. Całość stanowi świetną ozdobę salonu lub innego pomieszczenia w domu. Możemy wydrukować dowolny projekt od portretów po krajobrazy. Technologia eko-solwentowa sprawia, że wydruki mogą być umieszczane wewnątrz pomieszczeń. Zapach atramentu utrzymuje się jedynie przez krótki okres zaraz po wydrukowaniu. Wydruk może zostać dodatkowo zalaminowany w celu ochrony przed zarysowaniami, zabrudzeniami oraz blaknięciem atramentu. 

Projektowanie powinniśmy rozpocząć od wyboru odpowiedniego oprogramowania (zalecane to: Corel Draw, Photoshop, Ilustrator, InDesign, Gimp). Gdy już mamy przygotowany program do obróbki grafiki, musimy ustawić następujące parametry:

- Formatu dokumentu tak, aby odpowiadał rozmiarom wydruku jaki chcemy uzyskać (skala 1:1)
- Marginesów na docięcie pracy tzw. "spadów" (Dotyczy formatów mniejszych od A2 - 420x594 mm)
- Rozdzielczości obrazu
- Przestrzeni barwnej

Format, spady i margines

Zakłada się, że najmniejsze obrazy na płótnie mają format 30x40 cm. Spad w przypadku obrazów takiej i większej wielkość nie jest potrzebny. Potrzebny będzie natomiast margines do naciągnięcia na blejtram. Musi on wynieść 4 cm z każdej strony i powinien stanowić zadrukowaną część tła naszego obrazu, z uwagi na fakt, że w 2/3 obszar ten będzie widoczny po bokach, chyba że klient zastosuje do obrazu ramę.

Rozdzielczość obrazu

Optymalna rozdzielczość w przypadku obrazów na płótnie zależy od wybranego formatu. 

Przestrzeń barwna

Obrazy powinny być przygotowane w przestrzeni barwnej CMYK lub grayscale.
Unikniemy w ten sposób wydruku obrazków w przestrzeni RGB co może prowadzić do zmniejszenia nasycenia kolorów.

Podczas projektowania - zdecydowanie zalecamy, aby zamienić na bitmapę (rasteryzować, spłaszczyć) wszystkie obiekty z zastosowanymi efektami (maski, obroty wyszparowanych obiektów, przezroczystości, soczewki itd).

Plik projektu nie może zawierać dwóch (i więcej) użytków na tej samej stronie, każda strona dokumentu powinna zawierać oddzielny użytek, jeśli wariantów jest więcej niż jeden lub jeśli użytek zawiera awers i rewers.

Po ukończeniu projektu, dokument należy zapisać w odpowiednim formacie pliku.
Najlepszym i uniwersalnym formatem stosowanym w poligrafii jest .PDF

W przypadku druków wielkiego formatu (A2 i większych) dopuszczamy również stosowanie takich formatów jak:
TIFF, PS, JPG

Szczegółowe wyjaśnienie dotyczące poszczególnych czynności umieściliśmy w oddzielnych wątkach pomocy.
W karcie każdego z produktów znajdują się również makiety, które zawierają predefiniowane i zalecane przez nas ustawienia dokumentu.

 

powered by iwarePRINT