Składanie zamówienia

 

1. Wybór produktu

Rozpocznij od wyboru produktu. Produkty możesz wyszukać, podając ich nazwę w oknie wyszukiwarki.

Możesz również skorzystać ze środkowego obrazkowego menu lub z górnego menu rozwijanego.

 

Wybór produktu



Jeśli nie znalazłeś produktu, to w górnym menu znajdziesz zakładkę "kontakt", skorzystaj z formularza, aby przesłać do nas zapytanie. Wystarczy, że wpiszesz swoją specyfikację i wyślesz ją do nas. My odpowiemy najszybciej jak to możliwe (Średni czas oczekiwania w dni robocze od 8:00-16:00 to 15-30 min). Możesz również do nas zadzwonić, chętnie udzielimy ci rzetelnych informacji. 

 

2. Karta produktu

Gdy wybierzesz konkretny produkt, pojawi się karta produktu. Możesz w niej wybrać jego wariant (jeśli nie zostało to określone w menu) oraz określić jego dokładną specyfikację.

W karcie produktu musisz określić jego parametry, takie jak format, rodzaj medium (np. papier satynowany), uszlachetnienie itd.

Jeśli nie wiesz co wybrać, przeczytaj opis parametru, korzystając z podpowiedzi. Aby zobaczyć podpowiedź kliknij na ikonie informacji (i) obok pola parametru.

 

Podpowiedź

 

Gdy parametry zostały wybrane, wystarczy wybrać odpowiednią propozycję z tabeli nakładów w środkowej części, lub wprowadzić własny nakład w polu "Nakład druku", a następnie kliknąć przycisk "Przelicz".

Wybrany nakład jest prezentowany jako pierwszy na liście, kolejne to propozycje, aby klient mógł zobaczyć jak, zmieniają się ceny w zależności od nakładu.

Karta produktu

W dolnej części karty produktu znajdują się informacje pomocnicze takie jak:

Opis produktu — krótka charakterystyka

Galeria — udostępnia dodatkowe zdjęcia produktu.

 

Po prawej stronie znajdziemy stekcje takie jak:

Specyfikacja Twojego zamówienia, która określa podsumowanie po prowadzonych zmianach w nakładzie i parametrach. 

Przycisk koszyka - który pozwoli na przeniesienie wybranego produktu do dalszych etapów zamówienia.

Jak przygotować pliki — przeczytamy tu o najważniejszych wytycznych przy tworzeniu projektu dla wybranego produktu.

Pobierz gotowe makiety — gdzie znajdziemy pliki ze wstępnie wprowadzonymi ustawieniami druku.

 

3. Krok 1 koszyka

 

4. Krok 2 koszyka

 

5. Krok 3 koszyka

 

6. Krok 4 koszyka

 

W panelu klienta, po wybraniu zamówienia z listy możemy:

  • wgrać pliki do zlecenia;
  • opłacić zamówienie;
  • wgrać bankowe potwierdzenie przelewu (jeśli zapłaciliśmy przelewem tradycyjnym);
  • pobrać fakturę pro-forma (jeśli wybraliśmy fakturę jako dowód płatności);
  • zamówić ponownie

Pełny "panel klienta" oferuje ponadto dostęp do zakładek:

Zamówienia, Zmień dane, Książka adresowa.