1) Wybór produktu

Rozpocznij od wyboru produktu. Produkty możesz wyszukać, podając ich nazwę w oknie wyszukiwarki.

Możesz również skorzystać ze środkowego obrazkowego menu lub z górnego menu rozwijanego.

Jeśli nie znalazłeś produktu po prawej stronie znajduje się przycisk "wycena niestandardowa", wystarczy, że wpiszesz swoją specyfikację i wyślesz ją do nas. My odpowiemy najszybciej jak to możliwe (Średni czas oczekiwania w dni robocze od 8:00-16:00 to 15-30 min).

wycena niestandardowa

 

2) Karta produktu

Gdy wybierzesz konkretny produkt oraz jego wariant, pojawi się karta produktu.

W karcie produktu musisz określić jego parametry, takie jak format, rodzaj medium (np. papier satynowany), uszlachetnienie itd.

Karta produktu

 

Jeśli nie wiesz co wybrać, przeczytaj opis parametru, korzystając z podpowiedzi.

Podpowiedź

Gdy parametry zostały wybrane, wystarczy wybrać odpowiednią propozycję z tabeli po prawej stronie.

Wybrany nakład jest prezentowany jako pierwszy na liście, kolejne to propozycje, aby klient mógł zobaczyć jak, zmieniają się ceny w zależności od nakładu.

Przekreślone na czerwono ceny oznaczają rabaty na daną konfiguracje parametrów wraz z nakładem. Czerwony symbol koszyka oznacza wariant promocyjny.

W dolnej części karty produktu znajdują się informacje pomocnicze takie jak:

Opis produktu — krótka charakterystyka

Makiety — istotne przy tworzeniu projektu. Jeśli jest dostępna makieta dla programu, w którym tworzymy projekt, wystarczy ją otworzyć i z jej pomocą rozpocząć projektowanie. Nie będziemy musieli martwić się o podstawowe ustawienia do druku dla naszego projektu.

Galeria — udostępnia dodatkowe zdjęcia produktu.

Jak przygotować projektu — przeczytamy tu o najważniejszych wytycznych przy tworzeniu projektu dla wybranego produktu.

 

3) Krok 1 koszyka

Po kliknięciu na ikonę koszyka przenosi nas do kroku pierwszego.

W kroku pierwszym należy określić sposób dostawy. Można również powrócić do wyboru produktów i kontynuować zakupy, powielić produkt oraz wpisać kod rabatowy (jeśli go posiadamy).

krok 1

 

4) Krok 2 koszyka

Jeśli nie byliśmy wcześniej zalogowani. Po kliknięciu w przycisk "Dalej", system przeniesie nas do kroku 2 koszyka, gdzie będziemy mogli się zalogować swoim loginem (adres e-mail) oraz hasłem wpisanym podczas rejestracji (lewa strona ekranu).

Jeśli nie posiadamy jeszcze konta, możemy zarejestrować się, wypełniając formularz po prawej stronie.

Po poprawnej rejestracji system powinien automatycznie przenieść nas do panelu klienta lub do strony głównej. Jeśli widzimy cały czas ekran rejestracji, oznacza to, że gdzieś w formularzu wystąpił błąd. Komunikaty o błędach oznaczone są czerwonym drukiem pod błędnie wypełnionym polem lub u góry ekranu.

 

5) Krok 3 koszyka

To potwierdzenie zamówienia. Możemy tu również wprowadzić lub zmienić istotne dane do zamówienia.

Adres wysyłki — domyślnie wstawiany wg ostatniego wyboru lub tego, co zostało wprowadzone podczas rejestracji. Gdy złożymy kolejne zamówienia na inne dane, system będzie je pamiętał i zawsze będziemy mogli do nich wrócić za pomocą rozwijanego przycisku.

Adres nadawcy — domyślny adres to siedziba drukarni szybkiwydruk.pl (DMK Studio). Możemy zmienić ten adres, jeśli chcemy wysłać paczkę bezpośrednio do swojego klienta.

Dane do faktury — Możemy wprowadzić nowe dane do faktury, jeśli różnią się od tych, które podaliśmy przy zakładaniu konta.

 

W kroku 3 klient może również dodać swój komentarz do zamówienia, który jest jego częścią. Wszystkie dodatkowe informacje przesyłane w późniejszych etapach nie są częścią zamówienia i mogą nie zostać wzięte pod uwagę przy realizacji zlecenia.

 

6) Krok 4 koszyka

Krok 4 to potwierdzenie zamówienia i kopia informacji o zleceniu z panelu klienta.

Bezpośredni dostęp do panelu klienta wraz ze wszystkimi opcjami znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.

 

W panelu klienta, po wybraniu zamówienia z listy możemy:

  • wgrać pliki do zlecenia;
  • opłacić zamówienie;
  • wgrać bankowe potwierdzenie przelewu (jeśli zapłaciliśmy przelewem tradycyjnym);
  • pobrać fakturę pro-forma (jeśli wybraliśmy fakturę jako dowód płatności);
  • wysłać wiadomość do operatora (wiadomość ta nie jest uznawana za część zlecenia).

Pełny "panel klienta" oferuje ponadto dostęp do zakładek:

zamówienia zakończone, anulowane zlecenia, faktury oraz zmiana danych.